Never fear, for I am here..!

Heey darlings..! ☺

Jeg tænkte på, jeg er nysgerrig på hvem I allesammen er, men for at finde ud af noget om Jer, så tænker jeg at jeg må dele noget om mig... Hvad siger I til det..?

- - -

Anywhoodle, jeg hedder Clarissa, jeg har mange forskellige kælenavne og svarer som regel hvis man kalder på mig, men jeg kan godt være lidt distræt nogen gange...

Jeg er 37 år gammel og blev udredt i sommeren 2008... For mig var det lidt en lettelse at blive diagnosticeret, for mange brikker faldt på plads for mig og så mange ting gav pludselig mening...!

For snart fire år siden fik jeg endelig, endelig lov til at starte på den type terapi jeg gerne ville, og kombineret med Vendepunkter fra LAP var det absolutely amazing, og det gav mig så meget...! ❤
Jeg har sidenhen gået i endnu et terapiforløb, som også har givet mig rigtig meget, og som har gået mere i dybden med nogle ting og fået nogle mere dybereliggende ting på plads, hvor mit DAT forløb gav mig nogle grundlæggende værktøjer til at håndtere mine udfordringer, så har mit efterfølgende gruppeforløb givet mig en yderligere indsigt i mig selv, men også i mine relationer med andre...

TL-DR - Jeg har flyttet mig rigtig meget de sidste 3,5 snart 4 år, og især indenfor det sidste år og en 8-9 måneders tid...
Det har været en mærkbar ændring, for mine omgivelser, men egentlig også for mig selv.. Jeg kan mærke at jeg er mere selvsikker og jeg hviler mere i mig selv... ❤

Jeg er kommet så langt i min Recovery proces nu at jeg er blevet uddannet peer guide/peer støtte for et år siden, og lige for tiden er jeg i praktik hos Samvirkende Menighedsplejer som peer støtte i deres Peer-projekt, hvor jeg underviser min første gruppe... ❤

Okay, så det var noget om mig, jeg håber der vil være nogen der vil læse med, og som vil føle sig inspirerede til at starte jeres egne indlæg og jeg vil glæde mig til at læse dem...! Ooh, jeg svarer gerne på spørgsmål, hvis der er noget I gerne vil vide..?

Altid nysgerrig..
- Clarissa

Cornelius Christiansen

webmaster
Sidefrivillig
Hej MissClarissa

Tak fordi du er her og jeg synes du har skrevet en rigtig god tekst om dig selv. Peer guide er spændende arbejde! Flot med de samvirkende menighedsplejer.

Jeg vil skrive en lignede tekst om mug selv snart, jeg skal i praktik og det vil tage noget energi for mig, men det skal gå.

Cornelius